Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Tracking cookies worden geplaatst door derden om gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen, je internetgedrag te volgen en om je informatie te laten delen. Meer informatie over privacy.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Meer informatie over privacy.

Stories met Pazzie

Vind de juiste kandidaten door je online marketing te optimaliseren

Vind de juiste kandidaten door je online marketing te optimaliseren

“Dat LinkedIn werkt echt niet! Ik heb een vacature erop gezet en iedereen binnen de organisatie heeft deze gedeeld, maar niemand heeft erop gereageerd.” Als jij zo klinkt, mag je je even achter je oren krabben. Een standaard-vacature (‘Dit ben jij’, ‘Dit zijn wij’) als nieuwsbericht op je website zetten, deze delen op LinkedIn zonder bijschrift en je andere werknemers vragen om deze te delen op hun even inactieve account: héél raar dat het niets oplevert. You can do better!


MatchMaker gezocht!

Kick ass MatchMaker gezocht! 

Are you ready to join? Bij onze spin-off Pazzie for People is er een stoel vrij voor een MatchMaker die het als een uitdaging ziet om het vakgebied een beetje op te schudden en meer impact te creëren met een sterk staaltje recruitment. Op het snijvlak van recruitment, marketing, sales, cultuur en ontwikkeling. Bij een changemaker in de markt. Maar wel een met veel potentie en ambitie. Als dat geen uitdaging is. Iets voor jou? Een Recruitment Consultant of Recruiter mag natuurlijk ook. 

Let's do the mat(c)h!



Let's quote innovation

De kracht van metaforen en quotes.

Voor de mensen die ons persoonlijk en/of professioneel kennen, weten vast dat we graag met metaforen werken. Vooral die van de auto, motor en brandstof gebruiken we vaak bij trajecten o.h.g.v. strategievorming, business model innovatie, organisatieontwikkeling of prestatieverbetering. En gelukkig staan we daarin niet alleen. Een mooie quote van innovatiespecialist Gijs van Wulfen die we graag delen. 

Hoogers 3.0 are you ready for the launch?

You only get one first impression!

En zo is het ook met de lancering van de nieuwe strategische koers van Hoogers Saloninterieurs. Wij mochten ons de afgelopen maanden vastbijten in het toekomstgericht maken van en waarmaken van de groeiambitie van dit geweldige familiebedrijf. Hoogers 3.0! Wij zijn supertrots op de strategische keuzes die gemaakt zijn en het resultaat dat er nu staat. En jij? 



On the Rocks wint MKB Export Award 

On the Rocks wint MKB Export Award 

De wereld veroveren met Tree Free Books. Dat is de ambitie van de 29-jarige Anne Pleun van Eijsden met haar StartUp On the Rocks. Duurzaam, divers en Dutch design. Van waste naar wannahave. Niet alleen een steengoed verhaal en topcollectie duurzame producten, maar de jury is onder de indruk van de missie & visie van deze jonge ondernemer. En ziet On the Rocks als een bijzonder interessante en internationaal kansrijke onderneming. 

When a PLAN comes together.

Fit for the future! 

Alles begint met een slim doordacht plan. Zo ook het business concept van PLAN Nijverdal. Want hoe ontwikkel je je van personal training studio naar een toekomstbestendig business concept en merk? En hoe laat je diverse nieuwe disciplines slim samen smelten? Zeker als je ook nog eens een keer 1001 ideeën hebt.

Dat vraagt om het maken van strategische keuzes, het ontwikkelen van een onderscheidend business concept en het lanceren van een toekomstbestendig merk met toekomst- en groeipotentie. Daar mocht het team van Pazzie business development deze rasechte ondernemers bij helpen.

We love it when a plan comes together. Want het resultaat mag er zijn. Aan de rand van de Sallandse Heuvelrug in Nijverdal vind je vanaf september 2019 PLAN Nijverdal. Een bevlogen boutique club voor inspanning en ontspanning. Dé plek om te genieten van sporten, ontspannen, eten en drinken, ontmoeten en (net)werken.

 

Meer weten over deze business case? 


Add some drying value by BES Bollmann!

Let's add some drying value! 

Strategische keuzes. Check. Nieuw business model. Check. Herpositionering. Check. Herstructurering processen. Check. En vanaf nu ook een website die de nieuwe strategische koers en missie van het familiebedrijf BES Bollmann internationaal vertolkt. Van aanbieder van hoogwaardige droogkamers, naar partner voor het ontwikkelen & realiseren van inventieve en duurzame droogoplossingen voor kwaliteitsproducten. Daarom; Let's add some drying value.

 

Ondernemende kids

Reizen door de bril van kids.

Ondernemende kids. Wij houden ervan. Iets met jong geleerd.... Dus geen we ze graag een plek in onze Pazzie stories. Zeker als ze ook nog eens een keer met een super initiatief komen gefundeerd op hun passie; reizen. Roos, Nikki en Julia willen de wereld veroveren met inspiratie- & reviewplatform Kids 4 Kids Travel. Travel, trips, tips & trick voor, door en met kids. Hoe? In de vorm van vlogs, fotoverslagen of blogs. Daarom reizen door de bril van kids. Een 'kindvriendelijke' aanvulling op of alternatief voor Tripadvisor. Remember it’s not the destination, its the journey that will make the experience.

www.kids4kidstravel.nl


Pazzie for People 1 jaar!

Pazzie for People viert 1 jarig jubileum 

Op 1 mei 2018 bestaat onze spin-off Pazzie for People 1 jaar. Een mooie eerste mijlpaal voor deze changemaker in de recruitmentmarkt. Afgelopen jaar heeft dit recruitmentbureau de branche op z’n kop gezet. En laten zien hoe een disruptief business model ook impact kan hebben in een traditionelere markt. Economische impact en sociale impact. Stiekem zijn we hier toch wel erg trots op.  

Je missie 100% verankeren in je DNA 

Je missie 100% verankeren in je DNA 

Tony’s Cholonely doet het. Samen 100% slaafvrije chocolade maken. ‘Serious about chocolate, serious about people.’ En daarmee impact creëren en de wereld een stukje mooier maken. Als dat geen passie is. Nog enthousiaster worden wij van het feit dat de missie sterk verankerd is in het DNA en in alles wat het team van Tony’s Chocolonely droomt, denkt en doet. Denk maar eens aan de verpakking als storyteller, het jaarFAIRslag met chocoweetjes of Tony’s FAIR events om mensen te betrekken bij de missie. 

Onder het motto zo kan het ook… Vinden wij de doorvertaling van de missie naar functienamen toch wel erg smaakvol en sterk. Wat vind je van: Choco Chanel, Chief Chocolate Officer, Golden Wrapper of Choco Cyber Surfer. 

Wat ons betreft dus een inspiratiebron voor andere ondernemers die betekenisvol willen ondernemen of hun missie willen verankeren in hun DNA. Wij zeggen droom, denk, durf en doe. Purpose fuels passion.