Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Tracking cookies worden geplaatst door derden om gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen, je internetgedrag te volgen en om je informatie te laten delen. Meer informatie over privacy.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Meer informatie over privacy.

Studio Senses 

Hèt experience center voor professionele sfeer- & smaakmakers. 

All disruption starts with a single choice. 


Uitdaging 

HANOS Internationale Horecagroothandel staat aan de top wanneer het gaat om verse, vernieuwende & verrassende foodproducten en -concepten. Maar hoe blijf je als groothandel relevant in een continu veranderende markt, innoveren, inspelen op de customer journey en nog meer toegevoegde waarde creëren voor je klanten? En dat met non-food producten. Het eerste business idee was er. Nu nog een disruptief business model, onderscheidend concept en een marketingaanpak om je vingers bij af te likken. 

 

Inzet 

Business model innovatie | business concept | positionering | organisatiestructuur | marketing 

 

Impact 

Advies | interim | implementatie | klankboarding 

 

Resultaat 

Expect and experience more! Zoals? Nou wat denk je van de lancering van Studio Senses. Het experience center voor professionele sfeer- & smaakmakers op het gebied van interieur, inrichting, innovatie en identiteit. Voor binnen, buiten en in de keuken. Een belevingsconcept dat gasten verrast, professionals verbindt en alle zintuigen op scherp zet. Wij zijn wel een beetje fan. En wij niet alleen, want ondertussen heeft Studio Senses al vier vestgingen in Nederland. 

 

Sense more?

www.studiosenses.nl