Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Tracking cookies worden geplaatst door derden om gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen, je internetgedrag te volgen en om je informatie te laten delen. Meer informatie over privacy.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Meer informatie over privacy.

MoodSocks

Your mood, Your socks   

Life is too short to wear boring socks;-)   


Uitdaging

Wat is ontstaan uit een passie voor mooie sokken, is uitgegroeid tot een goedlopende online shop. Een shop die, onder de naam mooiesokken.com, uitblinkt in service en klantwaardering. Maar de ondernemers achter deze shop zijn ambitieus en willen verder groeien. Kansen creëren en benutten. De 'spelregels' van online shoppen verbeteren. Klanten echt een persoonlijke WOW-ervaring geven. Ook als online shop. Of misschien moeten we zeggen; juist als online shop. Dat vraagt om een kritische blik op het bestaande business model, anders denken en het uitstippelen van een toekomstbestendige customer journey. From good to great.  


Inzet

Business model innovatie  | business concept  | online customer journey | processen optimaliseren | digital branding  


Impact 

Advies | ontwikkeling | coaching 


Resultaat 

Een nieuwe naam, business model, customer journey, verdienmodel en merkidentiteit. Laat de toekomst nu maar komen. Sokken zijn emotie. De mood waarin we op dat moment verkeren, bepaalt welke sokken we dragen. Het benadrukt identiteit, geeft outfits een persoonlijk tintje of draagt bij aan een duurzamere wereld. Maar ook het online zoeken, selecteren, bestellen en ontvangen van sokken van uiteenlopende merken moet een beleving zijn. Your mood. Your socks. Zo is het idee voor 'MoodSocks; Hèt platform voor merkwaardige sokken' ontstaan. Inspireren met een merkwaardige collectie sokken, verrassen met een unieke online shopervaring en uitblinken met een personal touch. Daarmee wil het gedreven team favoriet zijn van haar klanten. En dat merk je. Ben jij al in de mood? 


www.moodsocks.nl