Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Tracking cookies worden geplaatst door derden om gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen, je internetgedrag te volgen en om je informatie te laten delen. Meer informatie over privacy.

Wij optimaliseren deze site met cookies

We gebruiken analytische cookies om je een optimale gebruikerservaring op de website te bieden. Meer informatie over privacy.

FDBCK® foundation

Awareness en funding World Food Programme

Happy sharing. That feeds good. That feels good. 


Uitdaging

Het World Food Programme (WFP) is de grootste humanitaire organisatie die honger in de wereld bestrijdt. Met hun schoolvoedselprogramma verzekeren ze schoolkinderen van een gratis maaltijd en onderwijs. En een kans op een toekomst. Een geweldige foundation, maar de bekendheid en betrokkenheid in Nederland is beperkt. Het WFP heeft namelijk in ons land geen eigen vestiging. De dichtstbijzijnde? Rome. Maar hoe kunnen we vanuit Nederland dan toch aandacht en funding genereren voor het WFP? Tijd voor verandering. 


Inzet

Business concept | innovatie | waardepropositie| organisatiestructuur | ambassadeursstrategie | merchandise programma 


Impact

Advies | interim


Resultaat 

Let’s change the game. Dit vraagstuk was de basis voor het ontstaan van de FDBCK® Foundation. Een foundation die in Nederland actief is, waar delen het sleutelwoord is, die ambassadeurs verbindt en100% verbonden is aan het WFP. Het idee? Bij FDBCK® worden positieve, gave producten met een boodschap of verhaal gemaakt en verkocht. Kookboeken (good food books), kleding, kaarten, tassen etc.. In eigen beheer of in co-creatie met business partners. That feels good. That feeds good. 


Happy to share more? 

www.happysharing.nl