Awareness en funding World Food Programme
Happy sharing. That feeds good. That feels good.
Het World Food Programme (WFP) is de grootste humanitaire organisatie die honger in de wereld bestrijdt. Met hun schoolvoedselprogramma verzekeren ze schoolkinderen van een gratis maaltijd en onderwijs. En een kans op een toekomst. Een geweldige foundation, maar de bekendheid en betrokkenheid in Nederland is beperkt. Het WFP heeft namelijk in ons land geen eigen vestiging. De dichtstbijzijnde? Rome. Maar hoe kunnen we vanuit Nederland dan toch aandacht en funding genereren voor het WFP? Tijd voor verandering.
Business concept | innovatie | waardepropositie| organisatiestructuur | ambassadeursstrategie | merchandise programma
Advies | interim
Let’s change the game. Dit vraagstuk was de basis voor het ontstaan van de FDBCK® Foundation. Een foundation die in Nederland actief is, waar delen het sleutelwoord is, die ambassadeurs verbindt en100% verbonden is aan het WFP. Het idee? Bij FDBCK® worden positieve, gave producten met een boodschap of verhaal gemaakt en verkocht. Kookboeken (good food books), kleding, kaarten, tassen etc.. In eigen beheer of in co-creatie met business partners. That feels good. That feeds good.
Happy to share more?